رئال مادرید
رئال مادرید
اخرین اخبار رئال مادرید/بهترین کلیپها و مستندهای زندگی بازیکنان فوتبال

 

مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید با غلبه بر سلتا توانست که به مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری برسد و آماده بازی با والنسیا در هفته آینده شود . 
مورینیو در این بازی محتاطانه ترین ترکیب ممکن را چیده بود . استفاده از سه هافبک دفاعی در هر دو نیمه ، نشان می داد که مربی پرتغالی نمی خواهد به آب و آتش بزند و صعود به مرحله بعد برایش از هر چیزی مهمتر است .
ایکر کاسیاس که دوباره به جایگاه واقعی خود ، چارچوب های برنابئو برگشته بود ، دو سوپر واکنش داشت تا نشان دهد که اعتماد "فنی " به دروازه بان متوسطی نظیر آدان ، چیزی بیش از گل به خودی نیست .
رئال مادرید نیمه اول را طوفانی آغاز کرد . در همان دقیقه سوم بازی ، کریستیانو رونالدو با یک ضربه فنی از نزدیک خط طولی ، به زیبایی هر چه تمام تر دروازه سلتا را فرو ریخت .
رئال روی حرکات مودریچ بهتر از هر زمان دیگری داشت بازی می کرد و به شدت یادآور رئال مادرید 100 گله شود . چیزی نگذشت که این بار روی یک پاس عمقی تماشایی ، رونالدو پشت خط دفاع سلتا صاحب توپ شد که با ضربه ای نرم و فنی ، دروازه سلتا را برای بار دوم گشود .
پس از این گل ، تا حد زیادی عطش رئال مادرید فروکش کرد . سلتا که چیزی برای از دست دادن نداشت ، کمی جلو کشید و رئال نیز سعی کرد که از ضد حملات بیشترین بهره را ببرد که یک گل سالم کریستیانو به اشتباه توسط کمک داور مردود اعلام شد و بنزما نیز یکی دو موقعیت را خراب کرد تا رئال با همان نتیجه 2-0 به رختکن برود .
در دقایق پایانی نیمه اول ، حرکت غیر ورزشی سلتا تا حدودی بازی را خشونت کشاند . در حالی که بنزما روی زمین افتاده بود ، بازیکنان تیم سرخپوش به بازی ادامه دادند که این با خشم برخی بازیکنان رئال همراه شد .
در نیمه دوم ، مصدومیت ژابی وضعیت را عوض کرد . واران به خط دفاع اضافه شود تا راموس به سمت راست برود و اسین به پست واقعی خود یعنی خط هافبک برگردد .
رئال در این دقایق با هفت بازیکن کاملا تدافعی بازی می کرد و همین باعث شده بود که نتواند که آن چنان که باید و شاید حمله کند . تاکتیک رئال در نیمه دوم بر پایه ضد حملات بود که اتفاقا جواب هم داد و روی دو ضد حمله ، رئال مادرید دو گل دیگر هم زد تا با آرامش آماده ادامه بازیهای حذفی شود .
اخراج کودکانه راموس به علت دریافت کارت زرد دوم ، باعث شد که رئال مادرید از آن چه که بود ، تدافعی تر شود . مورینیو که می دانست در این لحظات بیشتر به بازیکنان انرژیک و جنگنده نیاز است ، تصمیم گرفت که دی ماریا و هیگوائین را به جای اوزیل و بنزما وارد زمین کند که اثر بخش هم بود .
روی دوندگی دو بازیکن تازه وارد ، رئال مادرید توانست که عقب نکشد و کاسیاس باز هم چند سوپر واکنش داد و نشان داد که امثال آدان هنوز فرسنگ ها با دروازه بان بزرگی همچون او فاصله دارند .
روی یکی از ضد حمله ها ، هیگوائین توپ را در بهترین فرصت برای رونالدو انداخت تا این بازیکن با شوتی سهمگین ، هت تریکش را تکمیل کند و به دنیا نشان دهد که زدن گلهای کلیدی است که می تواند به شمار بیاید ، نه زدن گلهایی که هیچ ارزشی برای تیم ندارند .
در ادامه خدیرا ، حرکتی را انجام داد که شاید کمتر از او انتظار برود . او روی یک حرکت یک - دوی عالی با کریستیانو ، خط دفاع سلتا را به کل از جریان بازی خارج کرد تا خود را با دروازه بان حریف تک به تک کند و برای دومین بازی پیاپی گلزنی کند تا نشان دهد که رئال از بازیکن بی تکنیکی همچون او نیز می تواند یک ستاره بسازد .
به هر صورت رئال با بازگشت کاپیتان ، زدن چهار گل ، هت تریک کریستیانو و پاس گل رونالدو در این بازی به ساحل آرامش برگشت . ساحلی که شاید خیلی از هواداران رئال دوست نداشته باشند دوباره با استفاده از بازیکنان متوسط در ترکیب ، در دریا غرق شود .

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 21 دی 1386برچسب:, توسط ناصر حمیدی